Je zcela běžné, že do složení kosmetických přípravků jsou přidávány konzervační látky, protože by jinak došlo k jejich zkažení. Je to jediný způsob, jak prodloužit trvanlivost kosmetického přípravku poté, co je otevřen. Oficiální seznam VI. přílohy směrnice o evropské kosmetice obsahuje více než 57 povolených konzervačních látek, včetně parabenů. Maximální povolené množství v kosmetickém výrobku určeném pro evropský trh jsou 2%. Všechny výrobky od firmy KJMA, které jsme pro vás prověřili, mají parabeny zastoupené ve velice nízké míře, a sice pouze kolem 1%.
Od roku 1975, kdy byla aloe představena v Korei, umožnila společnost Kim Jeong Moon Aloe lidem žít zdravějším životem. Na základě know-how založeného na mnohaletých bohatých zkušenostech z výzkumu a kontroly kvality, se společnost KJMA rozhodla zahájit celosvětové obchodní aktivity.
Filozofie společnosti KJMA by se dala shrnout do tří základních aspektů:
Harmonie s přírodou
Příroda je nejlepší prostředí, kde si lidské bytosti mohou nejkvalitněji užít svlj život. Společnost Kim Jeong Moon Aloe je přesvědčená, že lidé mohou znovu objevit harmonii prostřednictvím neustálého studování přírody a aplikováním zjištěných výsledků do běžného života. Civilizované společnosti a moderní lidé ztratili ve velké míře svůj smysl pro přírodu. Přesto nebo snad právě proto se management společnosti Kim Jeong Moon Aloe zaměřil na znovuobjevení harmonie lidí s přírodou a tím jim umožnit prožít šťastnější a spokojenější život.
Respekt k lidským bytostem
Lidské bytosti jsou nelimitovaný zdroj obchodních aktivit a současně v mnoha směrech jejich štěstí závisí na dosažení určitého cíle. Obchodování může přinést nějaké výsledky pouze v případě, kdy každý zaměstnanec vykonává svou úlohu, jak nejlépe dovede. Z manažerského pohledu by měla být nejvyšší prioritou formulace dobrých pracovních podmínek tak, aby mohli zaměstnanci procvičovat svou kreativitu a plně se realizovat. Všechny aktivity společnosti KJMA by měly vést ke spokojenosti a štěstí zákazníků. Navíc zisky by měly být opět investovány, aby vytvořily vyšší hodnotu pro zákazníky a pomohly zaměstnancům realizovat své sny.
Sociální výhody
Podnikání by nemělo probíhat tak, aby společnosti způsobilo škody. Je to pasivní zodpovědnost každé společnosti. Navíc podnikání by mělo hrát aktivní roli ve zvyšování veřejné úrovně společnosti. S tímto ohledem společnost KJMA kontroluje dopad svých aktivit na společnost a životní prostředí. KJMA se kontinuálně snaží nacházet způsoby, jak vracet společnosti vše, co nabyla.
Z řady ocenění firmy Kim Jeong Moon Aloe jmenujme alespoň:
2008: World of Beauty and Spa ocenění krému Belucie Rich Cream od firmy KJMA za výborné účinky na pleť.
2008: INTERBEAUTY – mezinárodní ocenění výrobků z řady Belucie od firmy KJMA, které byly oceněny zlatou medailí za nejlepší kvalitu
2011: : INTERBEAUTY – mezinárodní ocenění výrobků z řady Belucie Luxury Golden-Age od firmy KJMA, které byly oceněny zlatou medailí za nejlepší kvalitu