5.2. Přepravní služba PPL – kurýr
Kurýr – v současné době využíváme služeb přepravní společnosti PPL. Ve chvíli, kdy si kurýr vyzvedne vaši zásilku, vám odešle sms s číslem balíku. Následující pracovní den, kdy je balík nakládán na auto, obdržíte sms s přibližným časem doručení přímo z telefonního čísla kurýra. Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete se spojit přímo s kurýrem a domluvit se podle vaší potřeby.
Cena pro ČR: 85Kč při platbě předem a 109 Kč při dobírce (85Kč + 24Kč doběrečné).
Cena pro SR: 190Kč při platbě předem v Kč nebo v € a 235Kč při dobírce (190Kč + 45Kč doběrečné).
Jakmile od nás kurýr převezme Vaši zásilku, obdržíte sms zprávu o expedici zásilky. Následující pracovní den, když bude kurýr nakládat Vaši zásilku k doručení, odešle vám sms s předpokládaným termínem a časem doručení. Standardní doručení probíhá v pracovní dny 9 - 18 hod. Stav Vaší zásilky je možné sledovat na stránkách přepravce PPL.
Pokud nebudete k zastižení na doručovací adrese, zanechá Vám dopravce ve schránce oznámení o pokusu o doručení a pokud se vám nedovolá, zašle vám sms zprávu. Následující den proběhne druhý pokus o doručení. Termín a čas doručení si můžete s kurýrem domluvit dle potřeby. Při opětovném nedoručení bude zásilka uložena 7 dní v regionálním depu. V této lhůtě máte možnost kontaktovat PPL a domluvit se na třetím pokusu o doručení nebo osobním vyzvednutí v depu. Po uplynutí této lhůty bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Doporučujeme nechat si poslat zásilku do zaměstnání, kde jste během dne k zastižení.
Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí. Doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepsat protokol o poškození. V takovém případě zásilku nepřebírejte – více v Obchodních podmínkách. Součástí doručené zásilky je daňový doklad – faktura, která slouží také jako záruční list.