1.6. Zjištění aktuálního stavu objednávky
Zajímá vás stav vaší objednávky? Chtěli byste vědět, kdy vaší objednávku odešleme? Stačí se přihlásit ke svému účtu. Kliknutím na „Moje objednávky“ si zobrazíte přehled všech vašich objednávek a můžete on-line sledovat v jakém stavu se vaše objednávka nachází.
Nebo nás kontaktujte, rádi vás uslyšíme a ochotně podáme potřebné informace.
V jakém stavu se vaše objednávka může nacházet?
Vytvořena – to znamená, že jsme objednávku přijali do systému.
Čeká na úhradu – to znamená, že jste si přáli uhradit částku předem a my nyní čekáme, až bude platba připsána na náš účet nebo až nám pošlete potvrzení z banky o provedení transakce.
Uhrazena – to znamená, že částka již byla připsána na náš účet.
Odeslána – to znamená, že jsme vaši zásilku předali přepravci, aby vám ji doručil. Vždy se snažíme, vše zajistit tak, aby vám byla zásilka doručována do 48h po odeslání.
Dokončena – to znamená, že jsme se potkali a zboží si předali osobně.
Vrácena – to znamená, že jste si zásilku nevyzvedli nebo se vám ji několikrát nepovedlo doručit a tak se nám vrátila zpět. Této situaci se dá předejít telefonickým nebo mailovým upozorněním. Velice si vážíme přímého a férového jednání. Děkujeme.
Zrušena – to znamená, že jste se rozmysleli a zboží si nepřejete doručit, o čemž jste nás telefonicky nebo emailem informovali. Děkujeme.
Reklamace - probíhá – to znamená, že jsme vaši reklamaci přijali a zabýváme se jí, abychom ji vyřešili k vaší plné spokojenosti.
Reklamace - uznána – to znamená, že jsme vaši reklamaci uznali a dohodneme se, zda si vyberete jiné zboží v ceně reklamovaného nebo zda budete chtít vrátit částku na účet.
Reklamace - neuznána – to znamená, že jsme vaši reklamaci neuznali. Důvod vám sdělíme telefonicky nebo emailem a budeme se snažit vám tuto nepříjemnost nějak vykompenzovat.